onsdag 21 juli 2010

Lite kort

Åh min skapar lust är inte på topp just nu. Vill gärna pyssla men vet inte riktigt vad jag jag ska göra och så här på sommaren är det skönare att vara ute och njuta. Sitta inne och pyssla får jag göra till hösten/vintern istället tror jag bestämt. Har trots min brist på inspiration lyckats knåpa ihop två kort och ett flaskkort. Dessvärre har jag nog inte fotat det ena kortet. Jag kan i alla fall inte hitta det någonstans på datorn. Får se om jag hittar det någon annan gång.


Var och hälsade på min morbror och hans fru. De fick den här vinflaskan i sommarpresent tillsammans med en cellofanpåse som var fylld med Polly Summer Edition. Har ni smakat på dom?? Underbart goda!!! Farligt goda också för den delen :-)

Detta kortet skickade vi till min kusins fru som fyller år imorgon, Torsdag. Hon är utbildad kock och älskar att baka så muffins tyckte vi passade bra :-) Sen gillar hon rosa.

Nej nu ska jag bänka mig för att titta på Livvakterna på SVT1. Äntligen börjar det igen. Har längtat under hela fotbolls-VM efter att det ska börja igen och nu är det dags :-)
Kramen

Inga kommentarer: