söndag 3 oktober 2010

Återbesök

Var även idag till mässan men denna gången med min mor (igår var jag där själv men träffade på Heléne och Christina). Hade ju några saker som jag skulle fundera på om jag verkligen skulle köpa eller inte - det gjorde jag. Oväntat eller hur??

Canvas tavla som jag ska göra något trevligt med och cellofan påsar - 40 st bestämt!

Läckra clearstamps och en Puffy Velvet Marker för att göra snö på julkorten sen.

Super fin stämpel från Vilda Stamps med en kyrka och texten till "Ring klocka ring...." och en paper piercer

Nya fina stämpel dynor; Hero Hues Green, Adirondack Red Pepper och Butterscotch samt en edge scraper så slipper jag slösa på min sax något mer :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Supertack för det fina kortet jag fick idag, och de underbara primablommorna!!! Har bloggat om dom nu.

Så bra det blev när du ändrade textfärger med!! Nu syns ju allt klart och tydligt. Bara synd att dina följare strök med, de verkar inte ha hittat tillbaka ännu? Hoppas de gör det!

ha det gott!!