lördag 2 oktober 2010

Ella 1 år

Kusin dotter Ella fyllde 1 år tidigare i veckan och förra helgen gjorde ett kort till henne från hela familjen Henriksson. Blev faktiskt väldigt nöjd med det. Det är ett ganska enkelt kort men det behöver liksom inte vara så avancerad alla gånger, eller hur?

Älskar verkligen stämpeln med kossan och kaninen, den är bara för söt!! Muffins pappret är också gudomligt sött tycker jag och det är inte helt omöjligt att jag köper fler såna. Det kan man ha till mycket :-)

Åh jag är så otroligt inspirerad så nu ska jag fortsätta mitt pysslande tror jag. Har gjort klart ett kort nu ikväll men det kommer upp här på måndag kväll eller tisdag. Kan inte riskera att mottagaren tittar in och ser det i för väg, det är ju inte kul.

På återseende alla glada!!

Inga kommentarer: