måndag 3 maj 2010

Från början hade jag tänkt mig att göra bloggen helt på engelska så att mina vänner runt om i världen kan läsa och ta del av mina alster dom också. Men nu har jag tänkt om och bestämt mig för att göra den på svenska ändå.
Är det någon gång som jag publicerar något väldigt speciellt så kan jag ju skriva på engelska då.

Nu till den riktiga uppdateringen. Innan jag startade den här bloggen så hade jgag en annan scrapblogg men den ska jag ta bort så småningom. Förhoppningsvis så kommer jag få fler besökare här så jag tänkte att jag skulle lägga ut mina gamla kort, layouter och annat smått o gott som jag har gjort. Ja börjar med mina personliga favoriter så kommer jag att fylla på med mer så småningom.


Gratulationskort som jag gjorde för ett tag sedan. Kommer förmodligen att ges bort om någon vecka till en liten fin tjej som fyller 7 år :-)


Jag och min syster från det att jag var nyfödd till sommaren 2009


Min pappa och saker som han tycker om; naturen och dammen som han har byggt på baksidan hemma.


Min mormor och morfar, deras bröllopskort och huset de bodde i

Inga kommentarer: