måndag 31 maj 2010

Lite foton

Tänkte dela med mig av lite foton som jag har tagit. Älskar att ta naturfoton och det är väl det som jag fotar mest även om jag även tar på människor och djur också men de blir sällan något bra tyvärr. Jag har nog ärvt naturfoto genen från min far och även till viss del från morfar.


Det är visserligen långt kvar till jul men jag måste nog erkänna att jag är väldigt stolt över detta kort på 2009 års julgran.

Korten ovan är bara ett axplock av alla kort jag tagit men jag har de flesta hemma på min egen dator och inte här hos mina föräldrar. Får lägga ut fler när jag kommer hem igen.

På återseende alla

1 kommentar:

Cath. sa...

Hej!
Fina foton!
Du har väl inte missat att du vann ett litet tröstpris i min bloggpartyutmaning, mejla mig din adress så jag kan skicka det!
Trevlig vecka!