torsdag 6 maj 2010

Pysselträff

Ska ta och göra mig iordning för en pysselträff på Pappersarken. Vi är några vänner som ska pyssla lite tillsammans med Lena, lära oss att göra bra gå-bort-i-sommar-presenter. Ska bli super skoj. Till detta har jag bakat mumsiga muffins!!

Visst ser dom smarriga ut???

Receptet är enligt ViktVäktarna sen att det bara råkade trilla ner lite nutella choklad kunde jag inte göra något åt. Det liksom hamnade där av sig själv :-)

Jag älskar att baka. Tyvärr har jag varken ekonomin eller plats i frysen att göra det oftare men någon gång i mitt liv ska jag ha en STOR frys och då ska jag baka jämnt :-)

Nej hade tänkt mig försöka knåpa ihop ett kort innan det är dags att bege sig iväg. Åtminstone börja på ett

1 kommentar:

Christina sa...

Tack för mumsgoda muffins och trevligt sällskap detta kan bara bli fler gånger med pyssel tillsammans ju.Kicki