fredag 7 maj 2010

Pappersarken

Igår kväll var jag på pysselträff på Pappersarken. Vi fick göra flaskkort med hållare för chokladkaka, dekoration till en cellofan påse samt en liten ask. Nu hann inte jag med allt detta men fick med mig asken hem så den ska jag pyssla ihop i helgen har jag tänkt mig.

De övriga sakerna är inte helt klart heller, det ska på lite dekorationer har jag tänkt mig men just nu är jag så fruktansvärt trött så det får bli senare ikväll efter en liten powernap.

Kan i alla fall bjuda på lite bilder från kvällen så kommer flaskkortet, cellofan påsen och asken imorgon.


Heléne visar upp sitt flaskkort -gjort med rosa CS och BoBunny papper.
Super sött och typiskt Heléne!!

Christina har satt ihop sitt flaskkort som hon gjorde i rosa och grönt.
Jätte fint och romantiskt blev det

Lena instruerar hur man färglägger kanter med Adirondack färg

Liten översikt på vårat pyssel. Längst bort på kanten sitter Tina
och pysslar för fullt. Veronica är den som fattas på bilden,
hon hade jobb plikter så hon fick gå iväg en stund men kom tillbaka senare
och avslutade sitt flaskkort.

Inga kommentarer: