lördag 8 maj 2010

Lite nytt

Jag har inte gjort LO's på jätte länge, med undtag för den på min Gudson här nedan förstås. Vill väldigt gärna göra fler men jag har ingen inspiration till det tyvärr. Istället håller jag mig till att göra kort och annat smått o gott. Det är också jätte kul :-)

Jag altrad ideal makaroner förpackning :-)
I denna förvarar jag numera mina servetter då min ordinare hållare
har förvandlats till pappershållare t.ex. från AF och FK
Brun CS och mönstrat papper från Bo Bunny

Här har jag gjort om en kinabok.
I den för jag dagbok över vad jag äter om dagarna,
helt i samråd med min dietist och det blir faktiskt
roligare att skriva när den är lite finare än bara brunt.
Tagen och den lilla skylten är Pink Paislee Amber Road collection.
Flickan är Magnolia och färgad med ProMarkers

Här är första delen av det jag gjorde på pysselträffen i torsdags.
Jag hann aldrig att dekorera på träffen så det har jag gjort hemma.
Papper är blå CS och mönstrat från Graphic45.
Fjärilen, blomman och kvisten med pärlorna är Prima Marketing.


Ett flaskkort med fack för choklad eller dylikt.
Även här har jag använt mig av Graphic45's mönstrade papper
till både facket och tagen. Har även använt rosa CS.
Duttade dit lite Adirondack
Längst ner har jag stansat med Fiskars stämpel

Nej nu är det väldigt sent så det blir till att sova ett par timmar. Imorgon ska jag skicka iväg två kort varav ett finns här redan och det andra, som jag gjort idag, lägger jag ut på måndag när mottagaren har hämtat sin post.

Inga kommentarer: